Aquasprite Theme Demo

Salam Hormat dan Selamat Datang

Monday, December 21, 2009 , Posted by Laman Taktikal Gusti Lengan at 5:39 AM









Salam Hormat dan Selamat Datang kepada semua pemain dan peminat gusti lengan Malaysia dan Selangor Khususnya.

Tujuan kewujudan Akademi Online Gusti Lengan Selangor ini adalah untuk menjadi media kepada semua pemain dan peminat gusti lengan di Malaysia dan di Selangor khususnya untuk mempelajari dan memahami sukan Gusti Lengan. Pihak Persatuan Sukan Lengan Negeri Selangor merasa bertanggungjawab untuk melahirkan lebih ramai pemain gusti lengan yang berpengetahuan dan berilmu. Hasil pemerhatian PSLNS mendapati walau pun ramai yang bergiat dalam sukan gusti lengan, namun ramai juga yang tidak mengetahui dan memahami peraturan permaianan, teknik-teknik permainan dan corak latihan untuk menjadi mereka seorang ahli gusti lengan yang sempurna.

Pihak PSLNS amat berharap laman web ini akan digunakan sepenuhnya oleh semua ahli gusti lengan untuk mempertigkatkan lagi kemampuan mereka dan juga berharapkan akan dapat mewujudkan komunit ahli gusti lengan dan seterusnya memperomosikan sukan ini kepada masyarakat disamping memperhjuangkan agar sukan ini dapat dipertandingkan diperingkat yang lebih tinggi bermula dari peringkat Sukan Malaysia (SUKMA) hinggalah keperingkat antarabangsa.

Akademi Online Gusti Lengan Selangor ini masih lagi dalam pembinaan, namun begitu, kami mengalu-alukan apa juga pandangan, artikel dan berita gusti lengan daripada anda diluar sana untuk kami siarkan di sini.



Salam Hormat,



Shamsul Kahar bin Mohamad

Pengetua

Akademi Online Gusti Lengan Selangor

Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment